vrijdag 10 februari 2012

Even ontspannen

Nadat ik donderdag namiddag mijn studenten van biologie ben gaan observeren heb ik een frisse duik genomen in het zwembad. Het zwemmen was echt super ontspannend. Ik had er nood aan om even aan sport te doen, want veel achter mijn bureau zitten is niet zo goed voor mijn spieren enzo...
In het begin van het zwemmen voelde ik me precies een vis in een bokaal. Iedereen keek naar me ... een beetje vreemd maar het went wel ;)

Toen ik thuis kwam van het zwemmen ben ik samen met mijn Engelse roommate en haar vrienden hier naar lady's night geweest. Dat was in een wijn bar en je kon er heerlijke wijnen krijgen voor 1,5 dollar. Het was gezellig en zeer ontspannend!

De lessen waarnaar ik ben gaan kijken waren volgens mij wel goed. Maar het is echt zo anders dan bij ons. Leuk om eens mee te maken, maar jammer dat alles in het Khmer is en dat ik er niet echt veel van begrijp. Af en toe was het ook wel wat chaotisch, daarom dat ik wel nood had aan wat ontspanning en stilte in het zwembad ;)

Amai, het is weeral vrijdag. Ik ben hier al bijna twee weken, de tijd vliegt echt. In de voormiddag hebben de bio studenten en ik samen modellen van de verschillende soorten ademhaling gemaakt. Het ging af en toe niet zo snel vooruit waardoor het wat meer tijd in beslag nam dan ik had verwacht, maar we hebben toch redelijk deftig werk geleverd.

Toen ik vrijdag thuis kwam van het werk had ik even wat heimwee, maar door papa dan te horen is dit snel weer weg gegaan. Merci papa! :)
's Avond ben ik met Chloe (engelse roommate) gaan eten en dan zijn we naar enkele bars geweest met de rest van de vrienden. Twas geestig! Leuk om die bars te leren kennen, en der zijn der hier veel ze !! ;)






Tot snel!!

2 opmerkingen: